Neden ne dememiz gerek ya isa mi diyelim Meryem anamı diyelim nediyelim herkesin inancı kendine her Müslümanım diyen Müslüman olmadığı gibi her insanım diyende insan değildir birsey yazarken aklınla düşünerek. Yazarsan
ben arkadaşın yazdığı cümleyi şöyle revize edeyim. "Bu dönemde ticaretinde dini unsurları şov amaçla kullanan kişilerden uzak duracaksınız."
"-Allah şahidim olsun ki..."
"-Allah görüyor..."
"-Allah yardım eder gel sen bu işe he de..."
bu gibi temennileri sürekli karşısındakini etkilemek için kullanan insanlardan hayır pek gelmez hocam. tecrübeyle sabittir. Hak yalnızca akıl ve emeğin buluşmasıyla elde edilir.