Mekanizmada para sıkışma olayı ATM 'ler de milyonda bir gerçekleşen bir olay ancak bu oluyor. Hatta bazen görmüşsünüzdür ATM parama el koydu gibi şikayetler olur sonra şubeye bildirilir, ATM kasa hesabı yapılır, para fazla çıkarsa iade edilir. Ama fazla çıkmazsa ki bu tür şeylerde başına gelenler var bu durumda bir şey iddia edilemiyor. Bu olayda da yine mekanizmada paranın sıkışması ve sonraki müşterilerden birine parayı vermesi / atması durumu yaşanıyor. Bizzat kendim bu durumu 7-8 yıl önce yurt dışında yaşadım. ATM ye hem para yatırdım banka hesabıma geçti hem de üstüne para aldım. Şubeye durumu bildirdim o şubede ilk kez yaşanmış merkeze bildirdiler. Merkezde banka yönetimine çok düşük ihtimallerde bu tür olayların olduğunu söylemişti. Daha net anlatayım hesabıma ATM 'den 200 Euro yatırdım parayı yatırma alanına koydum, parayı aldı sonrasında iade hatası verip 400 Euro verdi. Hesabı kontrol ettim 200 Euro yu hesaba yatırmıştı üstüne de 400 Euro aldım kısacası, sonra şubeyle görüştüm durum belirttiğim gibi.