ben yeni girdim letgo ya. 800 liralık ürünü hiç kullanılmamış sıfır ama evde öylece durduğu için 400 liraya veriyorum dedim.pazarlık yoktur indirim yoktur.ben sizin yerinize pazarlık yaptım indirdim diyorum. pazarlık isteyenler yazmasın diyorum. 30 ya yakın kişi favoriye eklemiş yazmış. ilk mesaj hep aynı. ürün hala satıştamı evet diyorum.pazarlık payı varmı diyor. ilana olmadığını yazdım okumadınmı diyorum.
ilanı okuyorlar ama ilanda yazdığı belirttiğim şeyleri tekrardan soruyorlar. oraya kolay kolay birşey koymam daha. bazı elimde olan ürünleri burdan hediye edeceğim. foruma katkım olsun. bana yeni olmama rağmen canvapro hediy edildi 2 arkadaştan .belki ufak birşey ama paylaşmak güzeldir .bende bu açıdan 1 aylık üyeliğim dolsun adminden izin alıp hediye vereceğim karşı taraf sadece kargo ücretini 20 lirayı ödeyecek. banada ödemesine gerek yok kargoyu ödemeli yollayınca kargoya verir