Konu
Ödememi Alamıyorum Ne Yapabilirim?
10-02-2021, 21:22:47
#4
Honomy
Keras adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nereden ticareti gerçekleştirdiniz? R10 üzerinden ise mutlaka ek mesaj atacaktır ya da bu konuyu görecektir. Yine de imza alanınıza bu konunun linkini ekleyebilirsiniz.
Hocam normal ticaret sorun yok ben yanlışlıkla sildim umarım bana doner