Merhaba arkadaşlar, aşağıdaki pikapı bir pikap dükkanında çektik. Fiyatı 1450 TL idi. Modeli: 509v. Kaporasını da verdik açıkçası beğendik fakat kafamıza takılan detaylar da var.
Öncelikle dual'in en iyi markalardan birisi olduğunu biliyoruz, bize bu markanın dual'den önceki ismi olduğu yani bir nevi aynı kalitede olduğu söylendi. Bu bilgi doğru mu?
Denedik ses kalitesinde vb sorun yok. Fakat sadece iğnesi orjinal değilmiş değiştirilmiş bu bize bir problem çıkartabilir mi? Fiyatı uygun mu yoksa uçuk mu bilemedik.
Tam otomatik olduğu için kendisi iğneyi plağın üzerine getiriyor geri çekiyor bu özelliği de çalışıyor fakat bu tür pikapların çabuk bozulabileceği söylendi doğru mudur?
Bilgili arkadaşlar yorumlayabilir mi acaba?