Arkadaşıma hediye yollayacağım koli ölçüsünü bilmiyorum ama 23 monitör sığacak şekilde bir koli. Muhtemelen yarın kargoya gittiğimde 50 60 lira fiyat çıkaracaklar. Kod ile daha uyguna gönderen arkadaşın konusunu görmüştüm geçen hafta. Bana da lazım şimdi