Hocam ben parayı yatırırken yırtık olmadığından %100 eminim.Yırtık olsa zaten paraları üst üste koyduğum zaman yatırma haznesine yerleştirirken farkederdim.Parayı koydum ve bana yırtık bir şekilde verdi ve yanında benim 200 e ait olmayan bir parça verdi
Yırtık olmayabilir verirken hocam. Ama makine iade ederken parayı yırtmış olabilir. Fakat başka para vermesi imkansız. Yatırdığınız paraya onay vermediğiniz sürece kasaya geçmez paranız. Haliyle kasadan başka para çekip size veremez. Bankaya söyleseniz de aynı cevabı alırsınız. %50 den fazlası varsa paranız merkez bankası değiştirir.