iyi bir tecrübe olmuştur sizin için bende elektrik zabiti olarak çıkıcam bu sene inşallah
Gemicilik bazı zorlukları olan güzel bir meslek. Özellikle bekarsanız hem birçok ülkeyi gezebilir, hem de birikim yapabilirsiniz.
Size yeni işinizde başarılar, Allah selamet versin