Hindistan Pakistan o kadar kotu ki tamamen ülkeyi kapatın daha rahat edersiniz. İngilizce sitemde maalesef Pakistan organik Hitler'i geliyor epey ve tık başına 0.20 falan görünce hayattan soğuyorum.
Tık başı 0.20 dolar mı TL mi hocam ? Bana 0.01 $ zor veriyor bazen de 2 tıka 0.01 $ veriyor