Merhaba arkadaşlar
Hintçe bilen bir arkadaşım mevcut. Fakat Hindistan'ın tıklama başı ne kadar kazandırdığını merak ediyorum.
Adsense panelinize bakıp ülkeler kısmından bilgi verirseniz sevinirim.
Hindistan Pakistan o kadar kotu ki tamamen ülkeyi kapatın daha rahat edersiniz. İngilizce sitemde maalesef Pakistan organik Hitler'i geliyor epey ve tık başına 0.20 falan görünce hayattan soğuyorum.