Konu aslında çok net. Devlet internete özel bir düzenleme yapmamış, o yüzden şahıs şirketi açıyorlar.

-yaklaşık 200₺ civarı aylık muhasebe ücretin var.( yakınlarında varsa 80-100₺ gibi bir rakam ödersin)
-eğer sanal ofis kullanmak istersen ayşık 100-150₺
-sigorta primi ödemelerin var aylık yaklaşık 1000₺
-yıllık yaklaşık 1200-1300 damga vergisi
-%18 kdv
-%15-40 arası gelir vergisi

Yukarıda yazdıklarım hep yaklaşık rakamlardır ancak 3 aşağı 5 yukarı bunları ödersiniz, gelirine göre bazı giderler azalıp artar. Her şey çok net. Maalesef çok yüksek ücretler söz konusu. Eğer düzenli gelirin varsa vergi vereceksiniz diyorlar ama aylık 1000-2000₺ kazanan adam nasıl vergi verecek ?