Finansbank atmsinde 50 tl sıkıştı yarısı koptu içinde kaldı parayı dürüp içine attım. Müşteti hizmetlerini aradım atm başında işlem saatini ve atm konumuna baktılar direk 50 tl yi hesaba yatırdılar. Bankaya kayıp çalıntı işleminden baglanıp durumu anlatmanız lazımdı