Hocam bu kazançla eksilerde değil misin ? Merak ettiğimden soruyorum cidden hani
muhasebecisi aylık 250 tl istiyor ne bilim vergisini de ödesen- lerdesin
hahaha dostum tek işim bu değil e ticarette yapıyorum ama evet bu kadar kazancım olsa gerçekten eksilerde olurum.
265 TL MUHASEBE + 1100 TL BAĞKUR + HİÇBİR ŞEY SATMASAN BİLE AYLIK 59 TL DAMGA VERGİSİ + 3 AYLIK KİRA STOPAJI DAMGA VERGİSİ 99 TL
hocam parasında değilim kaç para ise veririm devletimize ileride sıkıntı yaşayacağımıza şimdi verelim bu işin diyetini kafamızda soru işareti kalmasın ama parayı çekmemekte mantıklı aslında