Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu kazançla eksilerde değil misin ? Merak ettiğimden soruyorum cidden hani
muhasebecisi aylık 250 tl istiyor ne bilim vergisini de ödesen- lerdesin

hahaha dostum tek işim bu değil e ticarette yapıyorum ama evet bu kadar kazancım olsa gerçekten eksilerde olurum.
265 TL MUHASEBE + 1100 TL BAĞKUR + HİÇBİR ŞEY SATMASAN BİLE AYLIK 59 TL DAMGA VERGİSİ + 3 AYLIK KİRA STOPAJI DAMGA VERGİSİ 99 TL

konzara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konu baya karışık bence parayı adsensede biriktir çekme 200 tl olunca yatıyor ya o limiti yükselt banka hesabına para yatmasın

Haber bugün yapıldı : https://www.tv100.com/youtuberlara-v...i-haber-538526

hocam parasında değilim kaç para ise veririm devletimize ileride sıkıntı yaşayacağımıza şimdi verelim bu işin diyetini kafamızda soru işareti kalmasın ama parayı çekmemekte mantıklı aslında