Bankanın çağrı merkezini arayarak bir kayıt açtırabilirsin. Detaylı bir şekilde anlat, olayın saatini vb. Belki senden önce de bir başka 200 TL zarar görmüş olabilir, gerekli incelemesi yapılır banka tarafından. Yakınlarında bir finansbank şubesi varsa gidip görüşüp, parayı değiştirmek istediğini bi söyle bakalım.
evet hocam bende bir başka yırtık 200 TL parçasının bana verildiğini düşünüyorum. 10-20 tl olsa inanın ugrasmam ama 200 TL büyük para