bence bu olayı burada anlattığınız gibi bizzat gidip kolluk kuvvetlerine de anlatın yada yaşayan kişiler gitsin ellerindeki numara ile , en azından yasal yollar üzerindne kolluk kuvvetleri bu kişilerin peşine düşsün, belki bir zarf atarlar ve sayenizde köklü bir suç örgütü de komple yakalanabilir. aksi durumda kvkk vs işin işine girer ve haklıyken haksız duruma bile düşebilirsiniz.