Merhabalar arkadaşlar hepinize hayırlı günler dilerim 😊
Vodafone internet sözleşmemiz bittiği İçin KabloNet başvurusu yaptık üzerinden yaklaşık 1 hafta geçmiştir fakat halen daha gelen giden yok. Müşteri hizmetlerini arayıp durumun acil olduğunu belirtiyorum, onlarda acil olduğunu yazıyoruz diyorlar fakat halen beklemedeyiz. İşlerim bu yüzden aksadı, KabloNet bağlatan arkadaşlar veyahut diğer arkadaşlar sizce ne zaman gelirler ?