Tam35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yatırım tavsiyesi olmamakla birlikte Aavegotchi (GHST) alır (şu an 0,79) 3 dolara emir koyar beklerdim. Aynısı CAKE'de oldu 0,7 seviyelerinden aldım şu an 4,71 civarında ve satmıyorum, buralardan girilmez tabi. Yatırım tavsiyesi değildir iyice araştırmadan işlem yapma.
hocam bu ghst yi birinden daha duymuştum neden alın diyorsunuz? sebebini merak ettim? proje nasıl?