Hocam, naçizane bir fikir vereceğim abur cubur, şeker, unlu mamüller (doğal yapılanlar hariç (ekşi mayalı gibi)) tüketiyorsanız bırakın. 15 ila 30 gün içerisinde durumunuzu bir daha kontrol edin, değişiklik var mı yok mu diye, eğer iyi yönde bir şeyler olursa listeyi uzatabilirsiniz.
Aynı durumdan bende muzdaripim 1.5 aydır ne abur cubur ne şeker zararlı olabilecek herşeyi bıraktım ama nafile üstüne üstlük ben kola bağımlısı olmuşum daha beter oldum