bende aynıyım hocam psikiyatriye bende gitmiştim bundan 2 ay önce falan hem odaklanma hem de bazı sebeplerden dolayı faydası oldu ama odaklanmamı pek etkilemedi benim galiba bir şeyi çok kafaya taktığım için nerede olursam oluyum onu düşünüyorum