Hayırlı forumlar arkadaşlar. Siteme shell atmışlar temizledim yükledim farklı bir firmada fakat menü ekliyorum menüye yazmıyor veri tabanı ile alakalı bir sorun olduğunu düşünüyorum bu menüler yedekten kaldı değişmiyor ne yapabilirim