Yrpo3a adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ahşap hocam



benimde tek korkum bu, internette araştırdım hep boya atmasından bahsediliyor. Ben mouse pad kullanmayı pek seven bir insan değilim bilekler kap kara olmasından korkuyorum
Kolu falan karartmaz hocam sadece anahtar vs koyunca sivri bir şey değince veya sürtünce falan toz gibi çıkıyor.