semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşük miktarda bitcoin alicam bitay kullanıyorum ama çekme işlemleri vs. Komisyon çok alıyor ne önerirsiniz btcturk e geçmeyi düşünüyorum
Btcturk, paribu, binance bir ton borsa var. Btctürk en iyisi benim açımdan.