azatdeviren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ios ile kurucu ekranı aynı ekran sadece kişiden kişiye söylenişleri değişiyor ikisi de aynı sonuçları veriyor...
benim orda yazan maile erişimim yok işte