OguzS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam iOS kod ekranında farklı mail çıkıyor bu çıkmıyor
ios ile kurucu ekranı aynı ekran sadece kişiden kişiye söylenişleri değişiyor ikisi de aynı sonuçları veriyor...