İzmirdeyim şuan teşekkür ederim düşünceniz için bir avukat arkadaşla görüşmeye gidiyorum
Bu konulari çok araştırdım, tecrübeme güvenebilirsiniz. Kesinlikle dava yoluna gitmekten çekinmeyin, dava uzun sürer diye problem etmeyin. Sizin mahkemeye gitmenize gerek kalmadan, avukat hallediyor. Ki her celse maksimum 15 dakika sürüyor. İşçi mahkemeleri genelde işçinin yanında, bu gibi işten çıkarma, ücret alacağı durumların kanıtlama yükümlülüğü işverende. Örnek vereyim, Maaşınızı elden alıyorsanız, 6 ay maaş almadım demeniz durumunda eğer işveren tarafından banka dekontu, maaş aldığınıza dair bir imzalı belge vs. yoksa hiç yere size 6 aylık maaşı ödemek durumunda kalır.
Edit: İşten çıkarıldım iş yerine gitmemeyim diye birşey kesinlikle yapmayın, 3 gün devamsızlık yapma durumunda işveren haklı olarak işten çıkarma hakkına sahip. Ya noterden bugün ihtar çekin yada işe devam edin. Avukat daha iyi yönlendirecektir.