Battusay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi ildesiniz acil yazar mısınız? İstanbul'da iseniz sizi bir avukata yönlendireyim. Değilseniz bulunduğunuz ildeki isci mahkemelerine bakan bir avukat ile görüşün.
Genelde işçi mahkemelerine bakan avukatlar bu tarz durumlarda ücret almıyorlar. Dava kesin kazanilacak bir dava. ( herhangi bir belgeye imza atmayın, bu yaşadığınız duruma tanık olacak iş arkadaşınız varsa çok daha iyi )
Elde edilen hak edisin %15 - %20sini talep ediyorlar. Dava boyunca herhangi bir ödeme yapmıyorsunuz.
Aynısı annemin başına geldi, haksiz yere isten çıkarıldı, kod 29 verildi. Hakkimiz 8 bin tl idi. Talep ettik vermediler, dava açtık , suan bilir kisi 17.500₺ alacağımız olduğuna kaanat getirdi. Dava lehimize işliyor. Karara çıkacak diye düşünüyoruz.
İzmirdeyim şuan teşekkür ederim düşünceniz için bir avukat arkadaşla görüşmeye gidiyorum