wyrus27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
29. madde ve işçiden kaynaklı sebepler haricinde şuan işveren tarafından çıkışınız verilemez. Fakat işveren sizi nakdi ücret desteği kapsamında süresiz izne gönderebilir ve bu süre zarfında 1.431,00₺ devlet tarafından ücretsiz izin parası alırsınız.
İşveren sizi çıkarmak istediğinde; 1.5 yıllık çalışan olduğunuzu varsayarak söylüyorum; 6 haftalık ihbar tazminatınızı, 1.5 yıllık kıdem tazminatınızı ve varsa yıllık izin-ek ödemelerinizi vermek durumundadır. Yeni yasa düzenlemesi ile birlikte arabuluculuğa gitmeden iş mahkemesine başvuruda bulunamıyorsunuz. 2 defa arabuluculuk görüşmesi yapılır ve görüşme neticesinde taraflar anlaşamazsa eğer dava yolu açılır.
Şimdi mesaj attılar üçe kadar istifa imzalamazsaniz evinize tebligat yollayacağım diye