İşten çıkartma yasak diyen arkadaşlar çok yanılıyorlar. Sizden habersiz çıkış yapıyorlar merak etmeyin. Yasak olmasına rağmen 9. ayda çıkış yapılmış habersiz neyin yasağından bahsediyorsunuz çıkış yaparken de sgk bildirgesinde istifa etti yazıyor bana işten çıkartma yasak demeyin sinirlerim tavan yapıyor. Yine aynı şekilde kardeşim 12. ayda çıkış yapıldı istifa diye sonra mahkeme mahkeme dolaş derdini anlat bilmem ne sen uğraşıyorsun. İşin yoksa delil topla bilmem ne yap illa kağıt imzalamanıza gerek yok. Her işe girerken sözleşme imzalamıyorsunuz tekstil gibi ufak ölçekli işletmelerde sözleşme söz konusu değildir. iş veren çıkartıyorum dediği zaman iş bitmiştir.