Arabayı yetkili servise götürüp bakım yaptırdığı halde parasını ödemiyorsa bir daha yetkili servisten faydalanmamakla kalması gayet iyi olur hocam

diğer türlü dışarıda bakım yaptırırsa dedikleri doğru araç garanti kapsamından çıkar. En azından garantisi bitene kadar bakımlarını serviste yaptırmakta fayda var