Merhaba Bi yakınım Dacia Model Araba Almıştı Bakım Zamanı Geldi 1500 TL ücret istiyorlar ödenmemesi durumundada birdaha Servisten Yararlanamıyormuş bir daha Bunun Doğruluk payı nedir Servis Garanti Herşeyi karşılamıyor mu