Bu düzen giderek sorun oluşturmaya başladı hakkını aramak için avukat gerekiyor bu bir maliyet ne yazık ki. Öte yandan benim başvuruda bulunduğum birçok yer girerken tarihsiz istifa mektubu istemekte. Biraz işine gelirse mantığı ki bunu yapan da resmi bir kurumdu. Üzücü bir hal almaya başladı ne yazık ki