Covid de işçi çıkaramazlar diye bir algı oluşmuş durumda. Bu algı yanlış arkadaşlar. Bir muhasebeci bulup konuşabilirsiniz. Bu işlemi yapan onlar. Senin bir avukata danışman burada en doğrusu olabilir.
Direkt yasak hocam aynısı başıma geldi 1 ay işsizlik ödeneği aldım sonra çıkmaya zorladılar istifa dilekçesine gelince imza atmadım işkura gittim daha sonradan benim yerime imzalayıp tazminatımı vermek zorunda kaldılar