ISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba, bugün işten cikarildim herhangi bir sebep sunmadilar istifaya zorladılar, içeride tazminatım var ne yapmaliyim? Çok moralim bozuk şuanda bittim bildiğiniz...
Direk işkura bildiri yapın hocam