ISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba, bugün işten cikarildim herhangi bir sebep sunmadilar istifaya zorladılar, içeride tazminatım var ne yapmaliyim? Çok moralim bozuk şuanda bittim bildiğiniz...
Bilindiği üzere Cumhurbaşkanlığı kararnamesiyle işten çıkartma yasakları var. Bu sebeple işverenler işten çıkartamazlar işçiyi . İstifaya zorlama olmaz. Size dayatılan ibranameye imza atmayınız. Başka bir şehre süreriz diyorlarsa da ikametiniz dışındaki bir şehre gitmeme hakkınız var.
Sonuç itibariyle hiçbirşeye imza atmayınız , eğer kafalarına göre çıkartırlarsa da yasal yollara başvurarak hakkınızı alırsınız.