İşkura şikayet et ama işyerinden de ayrılma.Baska işlerde şu sekilde calistirabililer.Senin su an yaptığın işe benzer işlerde calıstirabilieler. Bunun icinde sana önceden bildirip onayini almalari lazım.Şuan en cok dikkat edeceğin husus ișyerinden sakın 3 günden fazla ayrılma.İnsallah hakkını alabilirsin