dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes paranızı binance da tutun falan demiş , 2011-2012 de sanki binance vardı

o zamanlar sadece mtgox , poloniex , btc-e vardı dogru düzgün hacmi olan ve güvenilen borsa olarak kabul edilen.

tr de de sadece btcturk vardı sayılır

o yüzden insanlara borsa önereceğinize kişisel cüzdan önerin yada bilmiyorsanız bir şey önermeyin
güzel söyledin o zaman cüzdan nedir vs bilmiyordum ilginç bir macera idi... şuan metamask vs kullanıyorum