otuz6Dijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle bir güzellik yapayım.. 1 kişilik davetiye var elimde ilk mesaj atan kişiye göndereyim.
Hocamdan aldım davetiye kendisine teşekkür ederim. Şimdi işk yazan arkadaşa vereceğim.