Şaka bir yana, en gıcık olduğum konulardan biridir. Yorumda fiyat soruyorsun, "mesaj olarak iletiyoruz"! Arkadaş yoruma yazmışız işte oradan cevapla. Ne yani devlet sırrı gibi fiyat bilgisini neden saklıyorlar çözemedim ben bu mantığı bir türlü. Fiyat mı değişiyor adamına göre veya kura göre ... Yoksa özelden yazınca satın alma oranları mı artıyor.. yoksa tik mi olmuş acaba. Gerçekten merak ediyorum neden yorumda fiyat sunulmazda özelden fiyat sunulur, ana mantığı nedir bunun?