senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Duyar kasmıyorum ama çoğu kişi için ekmek teknesi.

Gerçi duyar kasmış oldum zaten istemeden ama insanların para kazandıgı bir konuyu elestirmek pek hos degil sanki :')
Elbette para kazanabilir herkes en doğal hakları. Fakat o kadar alıştı ki insanımız nereden kısa sürede zahmetsiz para kazanırım derdinde. Bu yüzden geride kalan bir toplumuz. Daha farklı şeyler üretmedikçe de gerilemeye devam edeceğiz.