Yani milli açıdan olmasını isteyebileceğimiz şeyler değil. Turistik açıdan evet belki bir ilgi odağı olabilir ancak zaten dünya da ki düzen fakirin üzerine kurulu, 2 tekme de buradan yerse hali ne olur :/