Zamanında açıkken ülkede 3 kuruşu olan herkes gidip orada kaybetti, borca girdi. Elde avuçta ne varsa verdi. Üstüne üstlük casino sahipleri o kadar iyi paralar kazanıyordu ki neredeyse ekonomik olarak birer küçük devlet haline geldiler. Elbette bu devlet için en tehliikeli şeylerden biri. Bu 2 sebepten kapatıldığını düşünüyorum. Fakat sadece turistlerin girebileceği bir casino bölgesi projesi vardı bir kaç sene önce. Bence turistik bölgelerde Türk vatandaşlarının giremeyeceği şekilde açılabilir. Fakat şöyle bir sıkıntı var. Kktc ekonomisini casinolar çeviriyor. Türkiye`de açılması durumunda Kktc ekonomisine büyük darbe vuracaktır bu durum