hocam telegrama el atamiyor diye biliyorum. Eğer isterseniz kanal yöneticisinden talep edip kaldırabiliyorsunuz yani onun insiyatifine bağlı biraz. (yanlışım varsa lütfen düzeltin)

Ellerinize saglik hocam bu arada