2000 lere kadar vardı hatta yaşadığım çevredeki otellerin o yıllarda çoğunda kumarhane vardı ve buradaki halk yaz kış çalışırdı çevrenin geliri oldukça yüksekti.Yani Sezonluk diye bir tabir yoktu. çok insan kumardan dolayı intihar cinnet geçirdiği için yasaklandı diye biliyorum.