@MaliMevzuat; Şiddetle öneririm. Kendisi o kadar tecrübeli insan ki çok çok yardımcı oluyor. Çoğu zaman hep arıyor her türlü bilgi veriyor. 1 hafta oldu şirket kurulumlarımızı tamamladı savaş hocam, 1 haftadır tanışmamıza rağmen kendisi muhasebecimden çok abim sayılır Herkese hayırlı aksamlar dilerim.