VohaaMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Range Rover'ları çok severim ama bu model alınmaz arızası çok, ustası az, maliyeti çok. Birde ağır hasar kayıtlı, feleğin çemberinden geçmiş diyebiliriz.
Evet hocam araç çok çok iyi ama adamı hayatından bezdirebilir