Sağlam bir ekspertiz sonrasında alınabilir bence.
Şase sürüş güvenliği için azami bir öneme sahip, oynama yoksa ok alın ama varsa yaklaşmayın bile. Herşey tamir olur da şase olmaz.
Motor ve şanzıman ise cebinizin güvenliği için önemli, sorun varsa masraftan kurtulamazsiniz.
Ağır hasar ve değişen benim için mühim değil, hakikaten kağıt üstünde ağır hasarlı araçlar da var. Gerçek ağır hasar ayrı bir durum tabii.