Merhaba arkadaslar americada yasiyorum malum adresim new york oldugu icin malesef yasalar geregi bazi crypto borsalarini kullanamiyorum tabiki coinbase kullaniyorum ancak bazi coinler coinbase de olmadigi icin ve bazi islemleri coinbase de yapmak istemedigim icin kullanmiyor veya kullanamiyorum bunun yerine gate.io gibi binance gibi bazi borsalari aile bireylerim adina hesap acip kullaniyorum ancak bugun binance hesabimizda alim emri verdigimde kullanim kurallari geregi isleminizi gerceklestiremiyoruz diye uyari aldim allahtanki icerde para birakmamistim daha once bir kac kez alim satim yapmistim hesap kapatilmis gorunmuyor en azindan simdilik ancak islem yapmiyor herneyse soruma gelecek olursak borsaci bir arkadas vpn kullan dedi vpn ile ornegin binance gate.io gibi borsalari kullanabilirmiyim ? Vpn kullandigim tespit edilip banlanma durumu olabilirmi ? Vpn konusunda uzman bir arkadas nasil kullanildigina dair beni aydinlatirsa memnun olurum tabiki karsiliksiz birakmayacagim bu konuda bilgisi olan vpn ile borsalari kullanan varsa sizlerden ricam mutlaka yorum yapin simdiden tesekkurler .
Not arkadaslar lutfen bu konuda bilgili olan bir arkadas beni aydinlatirsa cok memnun olurum .