^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle program için teşekkürler elinize sağlık.

1 Proxy eklemek fayda etmez ki ?
Tabiki proxy tek başına yetmez. Tarayıcı benzersiz olmalı . Bu sadece eğitim için olan basit bir program az çok iş gorur