Geçtiğimiz yaz, Muğla Datça'da 3 gün geçirdim. Her yerini gezme şansım olmasa da %70'ini turladım. Eski datça diye anılan köy bölgesinde organik ürünler dahi bulabiliyorsunuz. Tam şehir köy karışımı bir bölge. 30 yaşlarıma geldiğimde, istediğim adımları atmış olabilirsem Datça'ya yerleşmek gibi bir planım var. İnsanı da güzel kendisi de. Aramızda Datça'lı varsa hepsine selam olsun