anilenis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendiniz kaldırdıysanız sorun yok hocam. Dilediğiniz zaman ekleyebilirsiniz
aynen ben kaldırdım 3-5 kişi geliyor diye onlarıda reklama boğmak istemiyorum ayda 2-3 tıklama alıyor almıyor oda